Top
Frequent Asked Questions
FAQ: 
 
Frequently Asked Questions (F.A.Q.)


Hieronder vind u de meest gestelde vragen aan Live2Day.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contact formulier.


Q: Kan ik ook als particulier producten kopen op onze website?
A: Wij zijn groothandel en leveren alleen aan wederverkopers, dus niet aan particulieren.

Q: Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
A: Wij rekenen per bestelling € 8,05 aan verzendkosten binnen Nederland tot 10 kg. Een volledig overzicht van alle verzendmogelijkheden vindt u hier.

Q: Verzenden u ook naar het buitenland ?
A: Ja, wij versturen zowel binnen- als buiten Europa. Alle tarieven vindt u hier.

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL in uw eigen vertrouwde bankomgeving. U kunt ook kiezen om uw bestelling vooraf per bank over te maken.

Q: Kan ik ook een monsterzending aanvragen?
A: Ja dat kan. U kunt het inloggen op onze site producten ook per stuk bestellen.
 
Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?

A: Uit voorzorg hanteren wij een aflevertijd van 2-3 werkdagen.

Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk.
 
Q: Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu ?

A: Ondanks dat wij onze producten ruimschoots op voorraad hebben kan het zijn dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is. U wordt vervolgens door ons op de hoogte gesteld van de levertijd.

Q: Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dat?  
A: Als u een defect op uw bestelde artikel heeft, dan horen we dit graag binnen 48 uur nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Neem hiervoor contact met ons op door middel van ons

contactformulier en zullen dit vervolgens zo snel mogelijk oplossen.

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen? Neemt u dan contact met ons op via het
contactformulier.